Dag 2 - Min första kärlek

2010-11-29 @ 00:19:50


Ni kanske inte tycker att det är så roligt att läsa om min första kärlek eftersom det är Simon, så jag har inga breakup stories, tyvärr, men lite drama finns det väl alltid!

Vi träffades via apberget.se, han skrev till mig, kommenterade alla mina bilder (haha SÖÖT), jag brydde mig inte direkt i början, visste inte ens vem det var när han smsade och dissade ganska mycket. Han var väl precis som alla andra? Faaast sen skickade han bild på sig till mig och seriöst, jag dog typ. Så jävla fin helt sjukt! Vi började snacka mer och mer, skulle träffas flera gånger men det blev aldrig av. En kväll i december förra året skulle vi träffas på stan men då började vi bråka precis innan och sen blev det bara skit av allt han höll på med en annan tjej och jag började hålla på med en annan kille, jag var väl inte den gladaste just då.... 

Efter nyår började vi snacka mer igen, ragga osv ni fattar. Skulle träffas på Club Nordic men det blev inte heller av för han fick ingen skjuts in till stan, så det sööög jag var as sur den kvällen minns jag. Helgen efter det drog jag på cup i Sundsvall och då fick jag reda på att vi var lediga på måndagen, när han skulle till Agnäs med sin skola.
Det är typ då man tänker: Skit samma. Nu eller aldrig? Mamma skjutsade mig och Sandra till Agnäs, för jag ville ju inte vara helt ensam om jag skulle få dissen liksom, och jag kan bara säga att jag har aldrig någonsin varit så nervös som jag var då hahaha fy faaaaaaan. 
När jag var där ringde jag och han kom ut och vi började strula direkt hahaha, sött eller något. Satte oss inne i stugan och snackade ett tag sen gick Sandra ut och vi hade det mysigt, var med honom i nån timme bara sen drog jag mig hem igen. Lätt bästa dagen jag varit med om kan jag lova :]

Och ärligt talat jag är så glad över att jag har dig älskling, att det blev som det blev.
Du är det bästa som hänt mig och den finaste som finns i hela världen. Jag älskar dig 

Kommentarer
Postat av: martina

kanske för personlig fråga, men.. asså har ni aldrig haft ett ordentligt bråk och gjort slut, och sånt? för ni verkar vara det perfekta paret ärligt! haah

2010-11-29 @ 14:27:47
Postat av: Jenny

sv till Martina: Nä asså visst vi har småbråkat pga svartsjuka och så, vi har aldrig gjort slut eller nåt sånt och det är jag glad över! :)

Men nån gång kommer väl det där storbråket..

2010-11-29 @ 14:53:05
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0