Everyone knows who you are

2010-11-25 @ 14:33:56
Innan jag skriver om min dag ville jag bara säga att.... NU HAR JAG HELG!!!

Hahah i alla fall, idag klockan nio skulle vi vara på bildmuséet ovanför Gammlia. Var väl inte det roligaste men lätt bättre än att ha tråkiga lektioner. Sen drog vi på stan och åt på donken och efter det fick vi tråkigt så då chillade vi hos John en stund, det var mys som vanligt med mina söta klasskompisar haha ni äger.

Nu sitter jag och försöker skriva klart min text till bilden på Multimedian och snart kommer min baby hit så då blir det mys framför tvn skulle jag tro, hörs sen puss




Saknar mitt hår det var hur fint som helst där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0