Let's make out in the middle of the street

2010-11-15 @ 18:07:23
Sitter och pluggar engelska just nu, usch fy och blä på det. Känner sånt starkt hat just nu så ja, jag vet inte vad...

"Slutade" strax efter två idag och pappa kom och hämtade mig, sen åkte vi hem och lämnade mina grejer i lägenheten snabbt och efter det var jag med Simon en stund, vi gick bara till coop och köpte choklad och cola haha fettoparet no1 eller hur var det
Sen åkte min baby till Ålidhem och nu så har jag hunnit duscha, äta middag och skrivit ner femtio glosor och pluggat lite grammatik. Ska läsa lite ur texterna innan jag somnar också. Hoppas jag får bra resultat på engelskaprovet, men som det ser ut nu så vet jag inte riktigt. Man lär sig ju inte precis någonting på lektionerna så vet inte vad hon förväntar sig. 

Sen så känner jag att min blogg har blivit tråkig som faaan, vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Har inga bilder att lägga upp heller eftersom det är så mörkt när jag kommer hem från skolan och bilderna blir inte ens okej med blixt?! Kanske ska börja ha med mig kameran till skolan? Hmm... får se om jag orkar imorgon, jag hatar verkligen blogginlägg utan bilder!




Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut en bild på dig utan löshår, finis!

2010-11-15 @ 19:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0