SMINK

2010-11-10 @ 18:24:50
1. True Match Foundation från L'oréal
2. Dream Matte Mousse Concealer från Maybelline
3. Solpuder från H&M
4. Rouge från H&M
5. Ögonskuggor från H&M
6. Ögonskuggsborste från H&M
7. Ögonbrynspenna från MaxFactor
8. Rougeborste från H&M
9. Puderborste från H&M
10. Concealerpensel från Kicks
11-15. Mascaror från Maybelline, L'oréal, The Body Shop och Rimmel. 
16. Ögonfransböjare från H&M
17. Kajal från IsaDora
18. Eyeliner från IsaDora


Eftersom jag haft värdelös uppdatering idag och för att jag lovat att jag skulle visa mitt smink så here you go.
Jag har såklart mycket mer men visar det som jag använder mest, hur jag sminkar mig till vardags varierar, ibland kan det vara allt från foundation till ögonskugga och ibland bara puder och mascara och jag använder inte mycket av t.ex min foundation (som suger btw, någon som har tips på en bra?) eller mitt puder. Har säkert haft mycket av sminket i nästan ett år så det är nog dags att fylla på lite. Hoppas ni tycker om det här inlägget för tog ett tag för mig att fixa allt haha. Puss på er, fortsätt kommentera och fråga massor!


Kommentarer
Postat av: martina

är mascaran nr 12 värd att köpa? :D

2010-11-10 @ 18:39:34
Postat av: Jenny

sv till Martina: Absolut! Men den klumpar lite så det är bra om du har någon annan mascara som du kan jämna ut med. :)

2010-11-10 @ 18:46:34
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0