My heart is in pain but I'm smiling for you

2010-11-30 @ 23:50:39
Hej bloggen! Har inte haft saker att skriva om idag känner jag.. Jag har inte gjort ett skit idag, låg i soffan från halv elva till halv tre och sen har jag bara suttit framför datorn och chillat. Tråkig dag oyes.
Stannar hemma från skolan imorgon också, har fortfarande hosta, kallsvettes hela tiden osv. Men på torsdag kommer jag och leker med mina sötnosar, har saknat dom haha. Och förhoppningsvis ska jag bleka utväxten imorgon också, hoppas det går i alla fall! Sista gången som blond..?

Alltså ääärligt jag har haft hicka i mer än timme nu, blir nästan rädd brukar aldrig ha det och såg på Grey's att en tant dog av det åh jag vill inte dö redan :(:(:( 
Och en till jävlig sak är att jag har plockat sönder mina ögonbryn dom växer typ aldrig ut igen, inte som jag vill att dom ska växa i alla fall och det suger, mina ser förjävliga ut alltså. JAJA nog med svammel, kanske bloggar innan jag lägger mig. Puss

Ibland undrar jag hur jag lyckas vara så snygg hela tiden..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ÄR snygg! :)

2010-12-02 @ 15:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0