When I had you in my pocket everything was just fine

2010-11-22 @ 23:20:17
Just nu ligger jag i min säng som känns väääldigt tom utan min bebis, men jag får klara mig i tre nätter till sen är det äntligen torsdag! 

Papii är här också han slutade tio och börjar typ tidigt imorgon nån gång så jag får skjuts till skolan i alla fall vilket känns sköönt, slippa gå i tusen minusgrader är ju bara för lovely alltså och imorgon kommer mamma då ska vi dra på Ersboda eller Strömpilen som vanligt och handla jävel eftersom jag inte har nån mat hemma. Men nu ska jag skicka in min bild (inte texten, den skickar jag in imorgon, fattar inte riktigt vad jag ska skriva, måste ha hjälp hehe).

Ska spamma min baby med sms också och försöka somna så jag tar mig upp i tid imorrn, goooonatt darlingsss



sommar2010,saknart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0