You can throw me like a lineman I like it better when it hurts

2010-11-26 @ 10:06:29
Shushu godmorgon hej whatever, idag är jag ledig vilket känns heeeelt underbart faktiskt
Har knappt varit vaken i en timme och är redan ganska pigg och det känns ju inte heller så dåligt, haha. Idag hade jag tänkt att jag skulle chilla jävel, ska bara hinna med att skriva lite skolarbete och ska nog fika med mamma och mormor idag också. Mysigt. 

En sak som jag blir less på är vädret, varför ska det snöa så här mycket? Snöa kan det göra på natten när ingen är ute och inte nu. Sen kan det ju lugna sig lite eftersom det redan är riktigt jävla mycket snö ute. Usch, blir nästan sur.
Så här ser det ut utanför ett mitt fönster:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0