GOGOGirl

2010-10-17 @ 17:41:05
Idag vill jag färga håret svart, jag vill sätta in extensions ner till höften, jag vill börja sminka bort alla mina fel, jag vill sluta äta&bli smal, jag vill sätta upp alla bilder jag någonsin tagit i hela lägenheten, jag vill slänga bort all min mat och köpa nytt, jag vill bränna upp mina kläder och köpa nytt på secondhand, jag vill ha tusen minneskort till kameran fulla med nya bilder att redigera, jag vill ha nya vänner, jag vill bli full som fan, jag vill åka utomlands, jag vill göra ögonfransförlängning, jag vill städa, jag vill så jävla mycket. Idag vill jag så jävla mycket. Imorgon vill jag nog göra motsatsen av allt detta. 

Jag blir less på att aldrig vara nöjd




Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man var nöjd med allt skulle livet vara ganska tråkigt. Inget att sträva efter liksom.

2010-10-18 @ 09:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0