29/09 & 30/09

2010-09-30 @ 09:07:07

Igår hade jag först långdag i skolan, började 8.25 slutade 15.20..
. Sjukt drygt kan jag lova!
Efter skolan hämtade mamma mig och vi drog på stan, såg på när Simon och Chrille åt hamburgare kände verkligen att dom behövde mitt sällskap. (y) Simon skulle åka och klippa sig typ halv fem och blabla massa sånt så han drog direkt. Så först fick jag en jättefin klänning av mami och sen gick vi och åt tacobuffé. Det var så jävla gott seriöst jag var i himlen.Jaja, sen åkte vi och köpte lite grejer på strömpilen, köpte lite saker bl.a två ringar och två leggings, sen köpte vi bara lite mat för jag hade verkligen ingenting hemma, levde typ på lunchen i skolan. Hur hemskt låter inte det?!
20.30 åkte vi in till stan igen och såg Inception, åh den var så gryyyym! Hade verkligen inga förväntningar, men fan vad bra den var. Alla måste se den(vet att jag är efter men trodde inte att den var något speciellt hehe).
Tack för allt mamma jag älskar dig. :)




Har ingen bild från igår så bjuder på en bild från i somras. 
Snart ska jag gå till skolan och ha min enda lektion för dagen, matte. Känns inte så jättevärt att bara vara i skolan i en timme men har så mycket frånvaro så mamma tvingade mig.. Vill ju ha studiebidraget så..måste man så måste man. Tror dock att jag kommer vara ensam med matteläraren haha fuck, jaja. Ska förbi stan också och köpa hårspray. Hörs efter det, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inception är grym!

2010-09-30 @ 10:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0