+&-

2011-04-22 @ 22:39:35
+
Får se BigBrother varje kväll nu när jag är hemma 
På tisdag färgar jag min otroligt fula utväxt, vet dock inte vilken färg håret blir men!
Om två dagar får jag kramas med min älskling igen, inte helt fel.
Beställde nyss en halsring som jag lär få i veckan. Äntligen.
Har mycket cash nu så lär ju bli lite shopping i veckan woopwoop.

-
Har feber tror jag, svettas ihjääääl.
Har legat inne hela dagen nu när det varit fint väder så har inte hunnit träna eller sola. Kul!
Sjukt sugen på franska med keso men har vi det hemma? Nope.
Måste lägga mig ensam i en hård säng ikväll igen..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Då måste du vara snäll & låna ut halsringen till din braiga kusin <3

2011-04-22 @ 22:57:55
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0