Morniiin'

2011-04-12 @ 09:08:25
Godmorgon 
Idag vaknade jag aaaaaaas tidigt av mig själv + att jag har sovmorgon till tio, nice!! Mamma hade gjort fika till mig igårkväll så det var bara att hämta ur kylen direkt jag vaknade, det var också väääldigt nice tack mami loveyou.
Idag är det tisdag(min favoritdag), jag har bara två lektioner, idrott och multimedia. På idrotten ska vi redovisa någonting om kost och jag tror inte någon är förberedd haha. Det får gå som det går helt enkelt.
Nu ska jag packa ihop allt och börja gå om ett tag, efter skolan drar jag nog till stan en stund och byter ett par leggings sen ska jag hem direkt och plugga. Puss!
1 år sen haha..

Kommentarer
Postat av: nathalie

du är snygg! :)

2011-04-12 @ 16:06:46
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0