One less lonely girl

2011-04-25 @ 22:36:07
HALLOOUU
Sämst update idag men har haft fullt upp, har varit ute och gått med mamma nu ikväll i 70 min och på den tiden höll jag på att bli överkörd av nån på moppe också men så går det om man går mot röd gubbe hahaha (y) Men det värsta är nog att jag fortfarande har ont i ljumsken alltså det gör verkligen sjukt ont.
Imorgon har jag bara en lektion så jag slutar klockan ett, och klockan två åker jag till Bjurholm och sen vidare mot Balsjö för jag ska färga min utväxt. Får se hur håret blir, kanske lite mörkare än vad jag har nu.. Jaja, vi ser väl imorgon! Nu ska jag göra iordning lite frukt och lägga mig i sängen och prata med min älskling. Känns verkligen ensamt just nu.. Godnatt på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0