wAAh

2011-04-27 @ 17:58:04

Har fått en blomma av mami, tänkte ni ville anteckna hihi

Shoooho sötisar :)
Är på jättebra humör idag, ny hårfärg, fint väder, och hittade ett fint halsband på stan som jag har letat efter. Hur bra? Jätte. Just nu ligger jag i sängen och äter melon och kollar på lyxfällan och ska ta tag i lite plugg nu så jag slipper stressa med det i helgen, det är ju fan valborg! Sjukt vad tiden går snabbt nu alltså.

Idag har jag haft min jobbigaste dag, men eftersom vädret är så fint så kan man inte bli annat än glad ju! Efter skolan gick jag ner till stan med Matilda och Iwar för dom skulle köpa kebab haha, och nu ligger jag som sagt i min as sköna säng det är lovely kan jag lova. Det enda som fattas är min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0