California King Bed

2011-01-19 @ 20:40:45



Ursäkta bilderna, har verkligen inga roligare när jag legat hemma hela dagen!

Kom precis ut ur duschen och sitter bara och kollar bloggar nu, svettas as mycket hatar verkligen att ha feber. Ska i alla fall lägga mig tidigt, är helt slut efter den här korta dagen. Har inte ens varit vaken i tolv timmar än, sjukt. Imorgon skippar jag matten tror jag, det känns inte helt ok att gå dit för en 50 minuters lektion och sedan ha två-tre timmars hål. Nä då kommer jag precis innan provet istället.


Kommentarer
Postat av: :)

Din blogg äger, bara så du vet. Fortsätt såhär!

2011-01-19 @ 22:01:32
Postat av: Jenny

Tack söta du! Tusen pussar :)

2011-01-19 @ 22:03:16
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0