Dom är inte som du

2011-01-01 @ 21:01:11
Jag hade det så sjuuukt kul igår, vi var hemma hos mig till klockan elva och sen drog vi till stan. 
Efter tolvslaget skulle vi mot Draggen men det sket sig så vi var bara på stan och sen drog vi hemåt. "Somnade" inte förrän halv fem - fem någon gång, det kanske är rätt tidigt för att vara nyår haha. Legat vaken typ hela natten pga att det var varmt och att jag hostat sönder, skönt! Min hals är inte heller helt okej haha, men vad gör det. Ska bara ligga och vila under varma täcken ikväll så sjukt underbart.

Idag har jag bara försökt städa upp lite, gick in till stan med grejer till Simon och köpte en lyxshake haha och snart kommer min baaby hit med skrovmål, känner mig lagomt tjock bara. Nä nu ska jag fortsätta se på fortet, men det suger för tanterna vann typ. Jajaa hörs


< Random bild // Jag och finaste Nathalie >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0