FixYou

2011-01-25 @ 18:01:51
Hemma igen! Eller har varit hemma en timme eller något sånt kanske.
Idag trodde jag att vi skulle ha en chill idrottslektion bara slå lite istället för att boxas men fyfan vad jobbigt det var!!! Höll på att dö efter uppvärmningen(tre-fyra min hopprep) haha alltså åååh, det var verkligen hur jobbigt som helst men sjukt roligt samtidigt.
Efter skolan åkte jag ner på stan med Matilda, Iwar och Hannes och var med dom en liten stund, hann fika lite och sen gick jag runt själv. Köpte två par leggings från HM för 80, såna som man alltid behöver ni vet, och jag köper dom alltid i någon storlek större än vad jag behöver. Dom håller längre då. Sen träffade jag Mathias sötnooosen det var seriöst mer än ett år sen jag träffade honom sist så det var jätteroligt! 

Nu ska jag in i duschen, provet imorgon kommer gå åt helvete men det verkar inte vara någon annan som ska plugga heller så. Får säga till min lärare att jag haft mycket i skolan dom här första veckorna.



Jag och Matilda gick till teknikerna och fick en ny och as snygg dataväska idag! Me likeee :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0