This place is about to blow

2011-01-04 @ 15:55:27


Gick in i vegen så mit ansikte blev misbildat ;pPpPPp

Haha nä men fastnar inte på bild idag, kom i alla fall nyss hem från the city och seriöööst hur svårt ska de vara att hitta någonting som man vill handla?!?! Aja jag köpte en concealer på Kicks för 99kr och på BikBok köpte jag tröjan jag har på bilden för 32kr, bra pris ELLER VAD? Fanns bara kvar i XS också åh vad jag dog av lycka(+ att jag har en svart sån här och dom är världens skönaste hihi). Nu ska jag göra lunch, hörs.

Glöm inte att alla ställer några frågor var i det här inlägget. 
Passa på, det här är nog den första och sista "frågestunden" jag kommer ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0