Why do you make it hard to love you? Oh I hate it

2011-01-18 @ 18:19:45





Ligger i min sköna säng och äter mitt favoritgodis - vindruvor. Det är så sjukt gott helt ärliiigt jag kan typ inte leva utan vindruvor haha :D
Vaknade för en stund sen bara, var så himla trött det gick helt enkelt inte att hålla mina ögon öppna, sov i typ en halvtimme sen vaknade jag av att baby skrev till mig på msn, skönt. Var helt pigg då också så nu ska jag snart börja plugga lite smått igen, hoppas verkligen på mer än G på provet.. Annars så kan jag ju passa på att visa att jag för första gången på väldigt, väldigt länge har på mig en randig tröja. Fick den av mamsen i somras och har aldrig använt den så med en hög kjol till så såg det ju helt ok ut! Och jag älskar att fläta luggen och slipa behöva spännen när man inte orkar ha den i ögonen, skönaste jag vet(tog bilden efter att jag sovit så flätan är väl inte så fin som den varit haha).

Kommentarer
Postat av: moa

åh:(jag ska försöka spara ihop pengar,vill oxå:(hör av dig om du ska dit,eller boka biljetter eller något.vi kan ju alltid försöka få med oss några hihiiiihji<3

2011-01-18 @ 21:31:49
URL: http://mlingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0