Zzyzx Rd

2011-01-26 @ 21:56:39
Gaaah jag har verkligen bloggtorka.. mitt liv = tråkigt som fan så har inget speciellt att skriva om. Har inte gjort någonting ikväll så! Ska nog bara hoppa in i duschen om en liten stund, fryser ju som vanligt hehe.
Kan ju berätta om mina sjukt roliga plansss för helgen, imorgon ska jag till skolan och efter det blir det stan. Ska försöka få med mig någon till Verket imorgon för ett band från Vännäs spelar där då, min pojkvän sviker mig och stannar hemma och pluggar matte istället.. Roligt. Nä. Jaja på fredag skulle mamma boka en sminkning till mig och sen skulle jag vara med Josefin och säkert några andra också, får se hur många det blir. På lördag ska min älsklingskusin komma till mig och sen ska vi vara hos en klasskompis på kvällen, blir säkert roligt! Och på söndag får jag hoppas att min pojke har tid med mig annars lär jag ju dö eller något.

Nu ska jag springa in i duschen, hörs innan jag lägger mig. Puss



Hoppas att mitt största fan kommenterar nu när jag varit duktig och uppdaterat ;)



Kommentarer
Postat av: Math

Verkar som du kommer få en bra helg, Speciellt på lördagen!



Ps, Snygg Bild Jenny!

2011-01-26 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0