5 Juli

2011-07-05 @ 19:46:05

Det har varit en sinnesjukt lång dag för mig, har målat och övningskört för första gången. Ofta det ska vara så svårt haha? Gick sämst i början sen lite bättre kanske. Hoppas jag har kirrat det till nästa sommar i alla fall. Sedan så blev det middag hos mormor och morfar och ett kvällsbad. :)

Just nu ligger jag i sängen helt utslagen, lyssnar på min depplista och tänker alldeles för mycket. Jag hatar egentligen att lägga mig i sängen nu så här tidigt på kvällen. Ensam. Det snurrar för många tankar i mitt huvud och jag vet inte vad jag ska göra åt de jobbiga tankarna. Hm.. får försöka tänka på något helt annat istället..

Ska ställa mig i bostadskö i Göteborg i veckan, känns himla bra det faktiskt.


 

 

On my bed so cold at night, I miss you more each day.

Only you can make it right no I'm not too proud to say

All I know is I'm lost without you I'm not gonna lie,

how am I gonna be strong without you? I need you by my side.

 

On my bed so cold at night
I miss you more each day
only you can make it right
no I'm not too proud to say
All I know is I'm lost without you
I'm not gonna lie
how am I gonna be strong without you
I need you by my sid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0