Början på något stort

2011-05-09 @ 22:54:29
Hallå! Är huuur trött som helst nu, kom precis ut ur duschen och är så där äckligt varm.. Det värsta som finns i hela världen är att ha varma händer. Uuuuäähh blir arg

Jaja, gick som sagt till fyra idag och då hämtade mamma, Alex och Ludwig upp mig och vi åkte på Ersboda och köpte skor till mig och sen till Strömpilen där Alex hittade skor. Jag blev i alla fall jättenöjd, inte ofta det händer haha. Fick också en helsvart bikini, topz, nagellack, hårspännen och sådant. Åt på Frasses också(=ångestx10000), sedan så åkte vi hem till mig och Alex och mamma fick städa haha. Snällisar!

Skjutsade brorsan till hans kompisar för han skulle åka med dom till Holmsund för träning, då drog jag, Ludwig och mamma till lekparken och lekte. Sjukt roligt faktiskt, att gunga tex är gryyymt underskattat, himla kul var det i alla fall och jag har tusen as fula bilder haha. Sedan åkte vi runt i bilen och Ludwig ville kolla på ankor så vi gjorde det en snabbis också, och nu ligger jag i sängen och ska snart sova för imorgon ska jag upp 8.25.... Har egentligen sovmorgon till 10 men nej, så klart ska engelskanationella vara precis då. Ångeeeest.

Bjuder på lite bilder från kvällen och ska prata med min älsklingspojke en stund, sedan ska jag försöka sova. Måste kolla så att min väckarklocka fungerar.. Den gjorde inte det imorse, den måste verkligen ringa senast sju imorgon.. Hm, aja nattinatti!


Cool f12 haha

Ludwig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0