Money makes the world go round

2011-05-10 @ 11:52:36


Hallå bloggen, sitter vid skywalken med Fanny och pluggar lite. Ändå skönt! :)
Josefin aka skolkarN lämnade oss precis och åkte hem med tidiga bussen så nu får vi helt enkelt klara oss själva haha. Har haft två nationella prov nu på morgonen, det första gick rätt så bra tror jag men det andra gick dåligt.. Illa.

Efter skolan funderar jag på att gå ner på stan med några vänner och kolla på lite somriga kläder, har ju bara varma och jobbiga tröjor nu haha, gick liksom till skolan med en tunn top och kjol. Så nu är det faktiskt sommar! Ska fortsätta med det jag håller på med nu, hörs när jag kommer hem då kan jag visa lite nya saker jag köpt. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0