Todayyyy

2011-05-26 @ 10:09:22

Så här ser jag ut idag. Har flätad lugg som går ner lite på sidan och fäster den med att tupera och spraya lite. Har min hårspray hos Chrille och dom som finns här hemma är inte bra alls så det var ju inte helt okej..

Idag vaknade jag kvart i sju av att mamma sa något eller ja jag minns inte precis haha, har precis sminkat mig för första gången sen kulturnatta och nu kollar jag på tv och ska käka något alldeles strax. Sen blir det att packa ihop alla mina grejer och åka med papsen in till stan halv ett. Sedan ska jag möta mitt hjärta på stan och kanske min grupp också..? Eftersom det är redovisning imorgon och jag har ingen aning om hur vi ska redovisa eller nåt!! Aja nu blir det mat, kyss!

Kommentarer
Postat av: emma

din Blogg är skitbra!

och du den där flätan på bilden hur göru sån, jag kan tyvärr inte för den blir bara helt enkelt inte bra kan inte du vissa hur man gör? :( <3

2011-05-26 @ 10:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0