Yes, I talk shit just deal with it.

2011-10-06 @ 13:47:31


Hej älsklingaaaar
Idag är det alltså torsdag, sjukt skönt att få sluta 11.10 kan jag lova! Jag har inte gjort någonting speciellt. Är med Iwar nu vi har löst en del grejer som vi bråkade över igår, söta vi är.. Han är i alla fall och köper mat på Max nu och jag passar då på att blogga wiho :)

Allt känns mycket bättre idag, och jag tror nog att kvällen kommer bli rolig. Kanske sticker till Ålidhem med Sara och hänger med några. Blir nog mysigt hur som helst. Uppdaterar lite senare, pusssss

Kommentarer
Postat av: ?

har du och simon gjort slut?

2011-10-07 @ 23:04:18
Postat av: Jenny

sv till anonym: Jaaa, det var ett tag sen.

2011-10-08 @ 14:16:28
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0