En lista och ett godnatt

2011-09-05 @ 23:25:07
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och less
Favoritgodis: Just nu är det nog pigall hahah
Är det nåt du absolut inte äter: Ruccola!!! FYFAN vad äckligt det är.
Kläder just nu: Trosor
Musik just nu: Ingen alls
Vad sa du senast: Godnatt till min bror
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Början på 1900-talet(om jag var rik alltså) för då hade dom jämt fina kläder, var alltid på fina middagar osv haha
Sommarplaner: Festa, festa, festa
Fisk eller badkruka: Fisk fosho
Saft eller alkohol: Det beror på om det är partaj eller inte heh
Hur många kuddar sover du med: 9 vanligtvis, men bara 5 nu
Favoritväder: Soligt men inte för varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Trevligt sällskap, mat och dryck
Spelar du nåt instrument: Kan inte påstå att jag är bra men
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Sparare eller slösare: Slöööösaaaaareeeee
Bästa film: Nån fin!
Tror på liv på andra planeter: Njaeaee, tycker det är läskigt att tänka på sånt..
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, världens finaste Simon :)
Älskar du henne/honom fortfarande: Älskar gör jag väl, kommer alltid göra, men är inte kär..
Har du några homosexuella vänner: Japp
Tror du på mirakel: Nee
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Om förhållandet är bra så tror jag på det, absolut
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Hm.. Vet inte riktigt
Ser du på kärleken som ett misstag: Kärlek är det bästa
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag vill verkligen inte ha barn
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: På rätt ställen så
Snarkar du? Nope
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Några
Äckligaste insekten: MASK!
Största svaghet: Har verkligen inget tålamod alls
Det här är jag bra på: Att vara överdramatisk
Bästa bok? Harry Potter böckerna
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Aldrig kunna gå upp i vikt typ 
Vad vill du jobba som? Porträttfotograf
Chips, morötter eller godis? Allt är gott :)
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Bloggar!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nån dag, vet ej
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Har precis flyttat in så det är inte så städat haha..
Gungar du på stolen? Nejnejnej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jorra
Vilken hand håller du gaffeln i ? Oj, vänster tror jag? Inte säker
Är du rädd för blod? Nej 
Saltar du på maten? Japp
Gillar du att sjunga? Gör det heeela tiden asså
Anser du att du är stark? Min åttaåriga bror är starkare än mig, så.. Nej
Brukar du sola? Ja!
Vad gör du om du får hicka? Dricker
Röker du? Jag är inte rökare, nej.
Snusar du? Aldrig gjort!
Använder du knark? Aldrig testat och kommer aldrig göra
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Pussar typ haha

Såjaaa, då var det roliga slut! Ska sussa nu, mår inte så bra. Huvudvärk och ont i öronen så ska se om jag pallar skolan imorgon, annars stannar jag hemma och städar lite. Pusssss och godnatt på er gullisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0